Followers ♥♥

Monday, November 21, 2011

Tahniah Harimau Malaya !

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua :)



Seperti yang anda semua tahulah kan sekarang ni minggu BOLA!BOLA!BOLA! Sukan SEA yang sedang berlangsung dekat Indonesia tuhh, di stadium Gelora Bung Karno .  So memang semangat betullah bila dapat tahu yang Malaysia dpat masuk ke peringkat Final, berdebar-2 hati aku ni macam aku pula yang mainkan . Amboi aku pula yang over tau kalau bab-2 Malaysia yang lawan ni :* Mana taknyaa Tanah Tumpahnya Darahkuu cewah . hehe .

 Tahniah kepada pasukan Malaysia kita kerana telah berusaha sebaik mungkin untuk mengharumkan nama Malaysia . You are the best football team ever! Ini lah pingat yang berharga untuk semua rakyat Malaysia . Goodjob Harimau Muda! You guys make we all proud of youu . <3 Emas memang untuk kita Malaysiaaaaaaann"
ILOVEYOU MALAYSIANNNN :)

Aku mmg  tabik spring lah dekat pemain Malaysia, dapat bertahan lama dekat padang tuh . Walaupun banyak kena tackle kena tolak still gagahkan lagi diri tuh nak main :) 


Harimau Malaya We Love You !

Aku bangga dilahirkan sebagai rakyat Malaysia :)

No comments:

Post a Comment