Followers ♥♥

Friday, December 9, 2011

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua :)


Hari ini aku tak ada story ape ape pun , bored -,- Tapi , hari ini aku teman ibu aku pergi pasar kt puncak jalil , beli bahan bahan nak masak , then ibu aku cakap nak amik lesen atau kerja ? hm , banyak kali aku fikir better amik lesen daripada kerja sebab transport kt kawasan rumah aku nie dah lah susah nak mampuss ! Opsss , sorry terkasar pula . hihi :) chill okayy :D


Fikir punya fikir , akhirnya pegi amik lesen jea lah . Aku dengan ibu aku pergi daftar Lesen kt puncak jalil . Aku ambil lesen Motor dan Kereta . Semuanye , RM1200 . Murah lah sikit , daripada metroo driving mahal gile nak dekat RM2000 , mak ai berbulu lah cam tu . hihi :D . Perdaftaran sesama aku ambil lesen kena bayar RM50 jea . 


Todayy happy pluss boredd -,- :)



No comments:

Post a Comment